Specjalista ds. Rozliczania Czasu Pracy – praca biurowa

OPIS STANOWISKA:
• Rozliczanie czasu pracy kierowców;
• Zarządzanie danymi w wewnętrznych systemach informatycznych;
• Przygotowywanie dokumentów pracowniczych;
• Telefoniczna obsługa Klientów;
• Nadzorowanie obiegu dokumentów;
• Archiwizowanie dokumentacji;
• Współpraca z pozostałymi działami firmy.
 
WYMAGANIA:
• Wykształcenie min. średnie;
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, a w szczególności Excel oraz Word;
• Bardzo dobra organizacja pracy;
• Samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole;
• Kreatywność, odpowiedzialność i dokładność;
• Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej;
• Dodatkowym atutem będzie znajomość czasu pracy kierowców.
 
OFERUJEMY:
• Stabilną pracę w nowoczesnej i rozwojowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
• Pracę w sympatycznym, zgranym, młodym i wyspecjalizowanym zespole;
• Przyjazną atmosferę pracy;
• Pracę na cały etat.
 
Na aplikacji prosimy i dopisanie klauzuli:
 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Bianco Logistic Waldemar Księżyk z siedzibą w Warszawie przy ul. Św. Wincentego 126A/28, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”.
 
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.